VŠEOBECNÉ A SMLUVNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní a smluvní podmínky stanoví základní podmínky, na jejichž základě pronajímatel umožní zájemcům pronájem Apartmánů LUXOR, které se nacházejí na adrese  U Střelnice 494, Česká Lípa.
  2. Smlouva na pronájem ubytování je uzavírána mezi pronajímatelem a klientem, který má o využití apartmánu zájem, a který se seznámí a souhlasí s těmito Obchodními podmínkami (dále jen "Klient").

Uzavření smlouvy

  1. Pronajímatel poskytne Klientovi prostor pro pronájem apartmánu na základě objednávky/rezervace vybraného Apartmánu, učiněné prostřednictvím objednávkového formuláře na webových stránkách nebo na základě mailové komunikace. Klient si v rámci objednávky vybere konkrétní Apartmán, dle aktuální nabídky Pronajímatele, a do poptávky zadá jím požadovaný termín. Pronajímatel bude reagovat na klientovu poptávku co nejdříve, zpravidla však nejdéle do 24hodin, a termín klientovi písemně potvrdí nebo bude informovat klienta o nedostupnosti jím požadovaného termínu.  Klient souhlasí při realizaci objednávky s použitím komunikačních prostředků na dálku. Náklady vzniklé Klientovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s odesláním objednávky a uzavřením smlouvy (tedy náklady na internetové připojení, případně náklady na telefonní hovory) jsou hrazeny Klientem dle základních sazeb, které hradí svému poskytovateli telefonických a datových služeb.
  2. Příslušná smlouva o pronájmu Apartmánu je uzavřena okamžikem, kdy Pronajímatel potvrdí e-mailem objednávku učiněnou prostřednictvím on-line objednávkového formuláře nebo zaslaného mailu. V této souvislosti bere Klient na vědomí, že jím učiněná objednávka pronájmu v konkrétním termínu je závazná.
  3. Pokud Pronajímatel zjistí, že z nějakého opodstatněného důvodu na straně Pronajímatele není možné ve vybraném termínu službu využít, bezodkladně o tomto Klienta vyrozumí a nabídne mu náhradní termín. Nepřijme-li Klient žádný z nabízených náhradních termínů, považuje se tím smlouva za ukončenou.
  4. Klient provedením objednávky bere na vědomí, že předpokladem uzavření smlouvy je bezhotovostní zálohová platba ve výši 100% z celkové ceny.
  5. Smlouva mezi Pronajímatelem a Klientem je uzavřena v českém jazyce.

3. Způsoby plateb/platební podmínky

  1. Úhrada pronájmu je možná pouze jako platba bezhotovostní, klient je povinen uhradit 100% celkové ceny předem na číslo účtu, které bude zasláno klientovi po vytvoření objednávky

4. Právo na zrušení objednávky/odstoupení od smlouvy

  1. Klient má právo kdykoliv před začátkem ubytování odstoupit od smlouvy. Toto odstoupení musí být písemné, zaslané v elektronické podobě na mailovou adresu:  apartmany.luxor@gmail.com
  2. Smluvní vztah je zrušen a účast stornována ke dni, kdy je písemné odstoupení (storno) doručeno pronajímateli. Pokud klient odstoupí od smlouvy, je povinen uhradit pronajímateli následující stornopoplatky:
    - Rezervaci může klient zrušit zdarma 14 dní před příjezdem. Zaslaná záloha ve výši 100% bude klientovi vrácena do 48hodin na účet, ze kterého platbu zálohy odesílal. 
  3. - při stornování v období 13 a méně dní před začátkem pobytu zaplatí klient stornopoplatek      100% celkové ceny
  4. - pronajímatel může ve výjimečných případech snížit nebo neúčtovat stornopoplatek
  5. Celkovou cenou se rozumí plná cena ve výši plánovaného a objednaného pobytu
  6. V případě, že klient v průběhu ubytování svévolně zruší část objednaných služeb nebo nevyčerpá celkovou dobu objednaného a zaplaceného pobytu, nemá nárok na finanční náhradu za nečerpané služby.

5. Reklamace, odpovědnost za škody

V případě, že rozsah nebo kvalita poskytnutých služeb je nižší než byla předem dohodnuta, vzniká klientovi právo na reklamaci. Klient je povinen uplatnit reklamaci včas a bez zbytečného odkladu. Uplatnění reklamace na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a tím i možnost řádného vyřízení reklamace. Uplatnění reklamace v místě poskytované služby může klient provést písemně a je povinen prokázat součinnost při jejím uplatnění a vyřízení. Své nároky z reklamace musí klient uplatnit u ubytovatele bez zbytečného odkladu.

Při výskytu závad v plnění je klient povinen společně působit v tom směru, aby se eventuálním škodám zabránilo, nebo aby byly co nejmenší.

Klient je zejména povinen veškeré svoje výhrady neprodleně sdělit v místě vzniku zástupci ubytovatele, aby mohla být včas uskutečněna náprava na místě. Opomene-li klient z vlastní viny poukázat na nedostatek, nemá nárok na slevu. Pokud se nedostatek nepodaří odstranit, sepíší zástupce ubytovatele s klientem reklamační protokol. Klient je povinen poskytnout součinnost potřebnou k vyřízení reklamace.

Pronajímatel neodpovídá za škodu, pokud byla způsobena:
- klientem
- třetí osobou, která není spojena s poskytováním ubytovacích služeb

- neodvratitelnou událostí, které nemohlo být zabráněno ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze požadovat.

APARTMÁNY LUXOR, U Střelnice 494, 470 01  Česká Lípa
Všechna práva vyhrazena 2021 - Made by Kateřina Kadaňová
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!